Pages

29 Mart 2012 Perşembe

Think of a Number- Aklindan Bir Sayi Tut


Nihayet gecen gece bir kac aydir okumakta oldugum, JohnVerdon'in Think of a Number- Aklindan Bir Sayi Tut, kitabini bitirebildim. Bu kitap uzun bir sure yayin evlerinin en cok satanlar listesinde birinci sirada yer aldi. Turu cinayet/polisiye ve kesinlikle buyuk bir ustalikla ve cok zekice yazilmis; sonu ise tam bir surpriz. Bence bu kitap bir nefeste okuyup bitirilecek turden.

Gunduzleri iste oldugum icin, kitabi hep gece yatmadan once okudum.  Durum boyle olunca da bu guzelim kitap uyku oncesi kitabi haline geldi.  Her gece elimde kitapla uyuyakalmadan once anca bes-on sayfa okuyabildim ve bu yuzden bitirmem bir kac ayimi aldi.  Normalde boyle yapmam, yani bir kitap okuyorsam ve hosuma gittiyse, elimde aylarca surunmesine izin vermem; hemen okuyup bitiririm.  Bu seferlik boyle oldu ama keyifli de oldu cunku her sabah uyandigimda acaba simdi neler olacak merakiyla uyku saatini getirdim. Sozu daha fazla uzatmayayim; mutlaka okumanizi tavsiye ediyorum. 


Siradaki kitap ise Ben Macintyre'dan The Last Word- Tales from the Tip of the Mother Tongue.  Yazarimiz The Times gazetesinde yardimci editor ve kose yazari. Kitap da, yazarin Ingilizce dilinin zenginligi, komikligi ve esnekligi uzerine yazdigi cesitli yazilarindan olusuyor.  Hem bir Ingilizce ogretmeni, hem de 7/24 Ingilizceyle yasayan biri olarak bana da okumak kaliyor :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder