Pages

28 Mart 2012 Çarşamba

Kendimi takip ediyorum!


Nasil yaptim, hangi tusa bastim bilmiyorum ama kendimi blogumun takipcileri arasina ekledim! Simdi sayfama bakip kendimi gorunce cok sacma hissediyorum :) Cok fazla takipcim yok ama goren duyan ne der simdi? Saskina bak, blog yazari kendisi oldugu halde bir de kendini izleyiciler arasina eklemis demezler mi? Benimle dalga gecmezler mi? :) Tam da "Hah, artik ogrendim ben bu isi epey" derken yapilacak is miydi bu? Ben soyleyeyim de; bir saskinliktir aldi basini gidiyor bende bu aralar. Baby brain dedikleri bu olsa gerek. Belki bir bilen bana yol gosterir de kendimi listeden cikarabilirim, yoksa gozum surekli ustumde olacak :)


3 yorum :

  1. bunu yapmanız bir gereklilik zaten... şablon ve tasarım değişikliklerinde güncelleme problemi yaşanabiliyor ve bazı blogların izleyicileri yeni yazıları göremiyor... böyle bir problemle karşılaşacak olursanız çabuk fark edersiniz...
    bu sebeple seve seve izleyin blogunuzu... :)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa gercekten mii? Bakin bunu bilmiyordum. Yeni bir sey daha ogrenmis oldum sayenizde, tesekkur ederim. E izleyeyim o zaman ben de kendimi degil mi? :)

    YanıtlaSil
  3. Ahahahah, bazen ben de kendini takip eden bloglar görüyordum ve tuhaf geliyordu. Ama ruşyena gayet mantıklı açıklamış:)

    YanıtlaSil