Pages

19 Nisan 2012 Perşembe

Heyecanli gunler

Yine uzun bir sure ihmal ettim blogumu.  Oncelikle cok sinir bozucu ve uzun sureli bir internet problemi, yine ayni surecte isteki yogunlugum, evdeki telasim derken aradan epey zaman gecti.  Ozur diliyorum...

Eveet, 11 Nisan'dan itibaren dogum iznim baslamis durumda.  Bebek hazirliklari tam hizla devam ediyor. Yatagimiz, araba koltugumuz, kiyafetlerimiz, arabamiz...her sey hazir. Yavas yavas duzenliyorum elimdekileri.  Nelere oncelikle ihtiyacim var, neleri ufaklik biraz daha buyudukten sonra kullanacagim, neyi nereye koysam daha iyi olur...Hersey adim adim yoluna girmeye basladi. Bir de annemle babam geliyorlar tam 15 gun sonra.  Onun da heyecani sardi bir yandan.  18 aydan sonra nihayet yuzlerini gorebilecegim-Skype gorusmelerini saymiyorum elbette. Yarin misafir yatak odasinin son hazirliklarini yaptim mi bu is de tamam demektir.

35. haftamizi doldurduk artik.  Geri sayima cok az kaldi. Cok heyecanliyim- heyecanliyiz. Bazen bir anda icimi bir telas kapliyor bazen de garip bir endise. Bebek geliyor yahu diyorum kendi kendime.  Sanki bu ana kadar hayalmis de, aslinda gercek oldugu bana yeni soylenivermis gibi...Ama hissettigim mutluluk dunyalara degisilmez. 
Minik oglumuzu sabirsizlikla bekliyoruz...

3 yorum :

  1. ne güzel telaşlar, ne tatlı heyecanlar. darısı bir gün bize olur umarım..

    YanıtlaSil
  2. Canim , cok az kaldi :) Oyle bir anlamadan gececek ki zaman.. Bir bakmissin bebis buyumus de pit diye donuyor yattigi yerde. ( Sekil A) :))) Simdiden hayirli dogumlar diliyorumm.. Annenlerin gelmesine de az kalmis, ne guzel.. :)

    YanıtlaSil
  3. @ Sevgili Pespembe, insallah bu mutlulugu siz de tadarsiniz bir gun.
    @ Ipekcim, zaman gercekten cook hizli geciyor...Senin ufakligin da masallahi var, tam bir boncuk :)

    YanıtlaSil