Pages

15 Şubat 2012 Çarşamba

Sevgililer Gunu

Uzun bir suredir blogumu ihmal ettim.  Isteki yogunlugum, eve gelince uzerime coken yorgunluk derken istemeden de olsa ara verdim bloguma. Donusumu de kucuk bir Sevgililer Gunu kutlamasi temasi ile yapmak istedim.

Dun 14 Subat Sevgililer gunuydu sizlerin de bildigi uzere.  Ben, sevginin her gun gosterilmesi gerektigini dusunenlerden oldugum icin acikcasi bu tip gunlere cok fazla anlam yuklemiyorum ama kutlamadan da edemiyorum.  Sadece bir gun sevmiyoruz ya esimizi, erkek/kiz arkadasimizi; ya da annemizi sadece anneler gununde mi hatirliyoruz, seviyoruz?  Bir de artik bu tur gunler cok fazla maddiyata dayandirildi.  Bana gore bir buket cicek, samimi bir opucuk cok daha anlamli... 

14 Subat sabahi daha gozumu acar acmaz esim "Sevgililer Gunun kutlu olsuun!" diyerek sevimli bir poset kondurdu bas ucuma.  Henuz uyku sersemi oldugum icin neler oldugunu anlamam biraz zaman aldi elbette :) Posetin icinden cok sevimli, cok guzel, gunluk tarzinda kalinca bir kitap cikti. Bu kitaba bebeginizin dogdugu andan itibaren ilk bir yilindaki onemli gunleri, olaylari kaydediyor, fotograflarini ekliyorsunuz.  Ama anne adayini da unutmamislar; hamileyken caniniz en cok neler cekti, bebek haberlerini nasil paylastiniz gibi bolumler de var icinde. Yolda bebek olunca gelen hediyelerin de bebege odaklanmasi beni cok mutlu ediyor dogrusu :))






Ne sevimli degil mi?

Bebegim; baban ve ben bu albumu senin fotograflarinla dolduracagimiz gunleri dort gozle bekliyoruz...

1 yorum :

  1. BabyBook cok tatliymis. Bana da Turkiye'den hediye geldi, iyi hatirlattin doldurayim yavastan artik :) Hos bir hatira olacak bebisler icin :)

    YanıtlaSil