Pages

31 Ocak 2012 Salı

Ne Pinterestsizmisim!

Gecen gun hamilelik ile ilgili bir yazi okurken, hamile bayanlara saglikli diyet onerilerinde bulunan bir sefin-beslenme uzmani da olabilir- "Kadinlar beni genelde Pinterest'te takip ediyorlar..."dedigini gordum.  Hamile kisi olarak hemen atladim tabi; bakayim neler diyormus bu bilen kisi, neymis bu Pinterest, bir aratayim Google'da, seker miymis bal miymis...Aman Yarabbi! Karsima rengarenk, her konudan envai cesit fotografla dolu bir site cikti!  Bir tik, iki tik derken cozdum olayi.  Meger herkes ilgi alaniyla ilgili internette buldugu gordugu resimleri burada pinliyormus, paylasiyormus yani. Yemek, el sanatlari, kitap, gezi, sanat, kultur, saglik...akliniza ne gelirse.  Arayip da bulamadigim! Neden senden daha onceden haberim olmamis canim beniim, hemen uyen olayim senin diyerekten bir solukta uyelik aldim kendime.  Hemen sectim ilgi alanlarimi, basladim gezinmeye, pinlemeye.  
Normalde de el sanatlari ve degisik hobilere cok merakli oldugum ve bu gunlerde de bebek odasi icin degisik fikirler aradigim icin oncelikli olarak bu alanlari geziyorum.  Cok guzel bir kac dekorasyon fikri edindim bile.  Hele bir diger Blogger arkadasim Ipek'in duvarinda gordugum su baykuslara bayildim! Bebegimin odasinda bas koseyi alacaklar sanirim.  Yapmasi da cok zevkli gorunuyor.  Belki de butun evi donatirim :)


Hala daha sasiriyorum, ne Pinterestsizmisim!

2 yorum :

  1. Baykuslar gercekten cok sevimli. Melodi'nin odasinin duvarinda da baykuslu wall decal'leri var, bazen uzun uzun seyrediyor :)

    YanıtlaSil
  2. Cook tatlilar. Bir kac tane yaptim bile. Yakinda paylasacagim fotolarini :)

    YanıtlaSil